Consulter un avis

Numéro : TPA 2018 - SURREY
Numéro de référence : 1136608
Statut : En attente des résultats d’ouverture
Titre : Third Party Administration of Benefits - Surrey




Vous pourriez avoir accès à plusieurs autres renseignements liés à l’avis en devenant un abonné du secteur Constructo.

Information

Date de publication : 2018-02-08
Titre de l'avis : Third Party Administration of Benefits - Surrey
Type de l'avis : Avis d'appel d'offres
Règlement (Nature du contrat) : Approvisionnement (biens) (Échange inter-système)
Quantité de biens : Voir les documents d'appel d'offres
Date limite de réception des offres : 2018-03-07 Au plus tard 14h, Heure locale de la province d'origine
Région(s) de livraison : Colombie-Britannique, Hors Québec
Réserve : L'organisme public ne s'engage à accepter aucune des soumissions reçues
Durée prévue du contrat :

Information sur l'organisme public

Organisme : Offres externes - Colombie-Britannique
Site Web : http://www.bcbid.gov.bc.ca

Classifications et catégorie

Classifications

Catégorie
  • G31 Équipement de transport et pièces de rechange

Description

The Ministry is seeking Contractors to provide Third Party Administration o
f Benefits for the following areas in the Surrey community: Surrey North
(V3T & V3R), Surrey Fleetwood (V4N, V3S, V3Z, V4B, V4P & V4A) and Surrey Pa
rk Place/Delta (Surrey V3X, V3W, V3V and Delta V4E & V4C). See the attache
d Appendix 1 for client volumes. Each proposal must have the community cle
arly identified. If vendors wish to submit proposals for multiple communi
ties, a separate response for each community must be submitted, and clearly
identified which community the proposal is for.

The successful Proponent(s) will serve recipients of British Columbia Emplo
yment and Assistance (BCEA), who have demonstrated disruptive or hostile be
haviour and/or are prohibited from receiving services in office; have demo
nstrated an inability to manage their own affairs, or have legal restrictio
ns on their access to Ministry Offices. Clients may need anger management,
literacy, harm reduction, counselling, problem-solving, self-care, persona
l hygiene and/or money management skills, or other life skills. The succe
ssful Proponent must have access to the internet in order to communicate wi
th the Ministry.

Services to be provided by the successful contractor, but are not limited t
o:
�Administering monthly benefits for clients who have demonstrated an inabil
ity to manage their own affairs; have legal restrictions on their access to
Ministry Offices; and have been banned from Ministry Offices as a result o
f behavioral issues.
�Submitting a monthly report including the number of clients served during
the reporting period, and providing updates on the clients' Action Plan act
ivities intended to facilitate the successful return to their local office.

See attached documents for more details.

Seabrooke, Kim
Ministry of Social Development and Poverty Reduction
Regional Office 400
300 - 619 Victoria Street

Kamloops
British Columbia
V2C 6W7

Contact : Seabrooke, Kim
Région(s) concernée(s) : BC
Adresse Web :
http://www.bcbid.ca/open.dll/submitLogin?language=En&disID=37530856

Distribution de documents

Par
Système d'où origine l'avis. http://www.bcbid.gov.bc.ca

Tous droits réservés. Sauf pour les fins de réponse à un appel d'offres, aucune partie de cette publication ne peut être reproduite, adaptée, publiée ou mise en mémoire dans un système d'extraction ou communiquée ou transmise sous une forme quelconque par photocopie ou enregistrement, par un moyen électronique, mécanique ou par tout autre moyen sans l'autorisation écrite préalable de CGI, Médias Transcontinental ou, le cas échéant, du donneur d’ouvrage concerné. De plus, CGI, Médias Transcontinental, et le donneur d’ouvrage concerné n'assumeront aucune responsabilité à l'égard de tout dommage qui pourrait résulter de toute utilisation qui serait faite des données contenues dans un contexte autre que pour les fins d'une réponse à un appel d'offres.