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Numéro : TPA 2018 - FRASER
Numéro de référence : 1136609
Statut : En attente des résultats d’ouverture
Titre : Third Party Administration of Benefits - Fraser




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Information

Date de publication : 2018-02-08
Titre de l'avis : Third Party Administration of Benefits - Fraser
Type de l'avis : Avis d'appel d'offres
Nature du contrat : Approvisionnement (biens) (Échange inter-système)
Quantité de biens : Voir les documents d'appel d'offres
Date limite de réception des offres : 2018-03-07 Au plus tard 14h, Heure locale de la province d'origine
Région(s) de livraison : Colombie-Britannique, Hors Québec
Réserve : L'organisme public ne s'engage à accepter aucune des soumissions reçues
Durée prévue du contrat :

Information sur l'organisme public

Organisme : Offres externes - Colombie-Britannique
Site Web : http://www.bcbid.gov.bc.ca

Classifications et catégorie

Classifications

Catégorie
  • G31 Équipement de transport et pièces de rechange

Description

The Ministry is seeking Contractors to provide Third Party Administration o
f Benefits in the following communities: Chilliwack, Burnaby, New Westmin
ster, Tri-Cities (including Port Coquitlam, Coquitlam, Port Moody) Maple Ri
dge, Langley, Abbotsford and Mission. See the attached Appendix 1 for clie
nt volumes. Each proposal must have the community clearly identified. If
vendors wish to submit proposals for multiple communities, a separate resp
onse for each community must be submitted, and clearly identified which com
munity the proposal is for.

The successful proponent(s) will serve recipients of British Columbia Emplo
yment and Assistance (BCEA), who have demonstrated disruptive or hostile be
haviour and/or are prohibited from receiving services in office; have demo
nstrated an inability to manage their own affairs, or have legal restrictio
ns on their access to Ministry Offices. Clients may need anger management,
literacy, harm reduction, counselling, problem-solving, self-care, persona
l hygiene and/or money management skills, or other life skills. The succe
ssful Proponent must have access to the internet in order to communicate wi
th the Ministry.

Services to be provided by the successful contractor, but are not limited t
o:
·Administering monthly benefits for clients who have demonstrated an i
nability to manage their own affairs; have legal restrictions on their acce
ss to Ministry Offices; and have been banned from Ministry Offices as a res
ult of behavioral issues.
·Submitting a monthly report including the number of clients served du
ring the reporting period, and providing updates on the clients' Action Pla
n activities intended to facilitate the successful return to their local of
fice.

See attached document for more details.

Seabrooke, Kim
Ministry of Social Development and Poverty Reduction
Regional Office 400
300 - 619 Victoria Street

Kamloops
British Columbia
V2C 6W7

Contact : Seabrooke, Kim
Région(s) concernée(s) : BC
Adresse Web :
http://www.bcbid.ca/open.dll/submitLogin?language=En&disID=37530395

Distribution de documents

Par
Système d'où origine l'avis. http://www.bcbid.gov.bc.ca

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